تزريق بوتاكس در سعادت آباد

كلينيك تخصصي پوست، مو و ليزر ايران با ارائه خدمات درماني- زيبايي در بالاترين سطح استاندارد بين‌المللي، مجهز به پيشرفته‌ترين دستگاه‌ها

تزريق بوتاكس در سعادت آباد

۱۴ بازديد

تزريق بوتاكس در سعادت آباد باعث حفظ زيبايي صورت و انجام روش هاي جلوگيري از پيري پوست، جزء مهم ترين عوامل تاثير گذار در زيبايي كل چهره محسوب مي شود. چرا كه پوست صورت به طور طبيعي، روند پير شدن را طي مي كند و كم كم نشانه هاي پيري در پوست مشاهده مي شود. يكي از نشانه هاي بارز افزايش سن، بروز چين و چروك در صورت است.

بروز اين مشكل به دلايل مختلفي بستگي دارد و يكي از مهم ترين دلايل آن، افزايش سن است. اما خوشبختانه امروزه با روش هاي مختلفي كه در كلينيك هاي زيبايي انجام مي شود، مي توان روند پيري را به تعويق انداخت و از آن جلوگيري كرد. يكي از بهترين روش ها  تزريق بوتاكس است.

بوتاكس چيست؟

يكي از دلايل رايج و مهمي كه باعث ايجاد چين و چروك مي شود، افزايش سن و انقباض و انبساط زياد عضلات صورت است. به همين دليل بايد با استفاده از دارويي به نام بوتاكس كه از باكتري كلستريديوم توليد مي شود، جلوي اين انقباض و انبساط زياد را دارد. يكي از بهترين روش هاي رايج كه تاثير طولاني مدت و فوري در از بين بردن و درمان چين و چروك دارد، بوتاكس است.

تزريق بوتاكس در سعادت آباد

بوتاكس نوعي داروي تزريقي يا همان سم است كه به زير عضلات پوست فرد تزريق مي شود. تزريق بوتاكس بلافاصله و به ويژه در روزهاي اوليه تزريق باعث از بين رفتن چين و چروك مي شود. در واقع با تزريق بوتاكس در سعادت آباد عضلات آن ناحيه اي كه دچار چين و چروك شده تا مدت نسبتا طولاني فلج مي شود و حركت نمي كند. به همين دليل سريعا چين و چروك ها از بين مي رود.

تزريق بوتاكس چه كاربردهايي دارد؟

تزريق بوتاكس صرفا براي از بين بردن چين و چروك ها استفاده نمي شود. بلكه كاربردهاي درماني زيادي هم دارد. از جمله بهترين كاربردهاي تزريق بوتاكس مي توان موارد زير را نام برد:

  • قرينه كردن دو طرف صورت
  • درمان سر دردهاي مزمن ناشي از ميگرن
  • درمان اسپاسم عضلات صورت و گردن
  • از بين بردن چين و چروك چانه و اطراف آن
  • از بين بردن خط اخم
  • از بين بردن و درمان خط لبخند
  • درمان چروك پيشاني و دور چشم (خطوط پنجه كلاغي)
  • بالا بردن ابروها
  • كمك به درمان مثانه بيش فعال
  • درمان افتادگي پلك
  • درمان افتادگي نوك بيني، و گوشه هاي لب
  • كاهش خطوط چين و چروك چانه

تزريق بوتاكس براي چه افرادي مناسب است؟

برخي افراد تصور مي كنند كه تزريق بوتاكس فقط براي افرادي كه در سن ميانسالي هستند، مناسب است. در صورتي كه در سنين پايين تر و قبل از شروع ايجاد چين و چروك و عميق شدن آن بايد تزريق بوتاكس يا ساير روش هاي جوانسازي پوست را انجام داد. در واقع در صورتي كه كمي به صورت خود توجه كنيد مي بينيد كه اولين چين و چروك ها از ۲۵ سالگي در صورت ديده مي شود.

بنابراين افرادي مي توانند از همين سن براي تزريق بوتاكس در سعادت آباد اقدام كنند. علاوه بر اين، حتي در صورتي كه فرد در سنين پايين تر هم علائمي از چين و چروك را مشاهده كرد، از سن ۱۸ سالگي مجاز به تزريق خواهد بود. بنابراين به طور كلي افراد بالاي ۱۸ سال و زير ۸۰  سال در صورتي كه چين و چروك هايي حتي ريز را در صورت مشاهده كردند، مي توانند اقدام به تزريق بوتاكس كنند.

هزينه بوتاكس در سعادت آباد چقدر و شامل چه مواردي است؟

بوتاكس امروزه به عنوان يكي از پر طرفدارترين روش هاي جوانسازي محسوب مي شود. اين روش جوانسازي در مقايسه با ساير روش هاي ديگر، هزينه مقرون به صرفه و مناسب تري دارد. به همين منظور برخي افراد كه به زيبايي چهره خود اهميت مي دهند، مي خواهند در مورد هزينه بوتاكس و موارد تاثير گذار در تعيين قيمت آن بدانند. به طور كلي از جمله مهم ترين موارد تاثير گذار در هزينه بوتاكي مي توان موارد زير را نام برد:

  1. برند تزريقي بوتاكس
  2. ميزان تزريق بوتاكس
  3. ناحيه مورد تزريق
  4. هزينه كلينيك و دستمزد پزشك متخصص پوست
  5. ميزان سابقه و مهارت پزشك متخصص پوست در كلينيك

تزريق بوتاكس براي چه افرادي مناسب است؟

برند مواد مورد استفاده در تزريق بوتاكس كلينيك ايران چيست؟

يكي از مهم ترين عوامل تاثير گذار در تعيين هزينه بوتاكس، نوع برند و موادي است كه براي تزريق بوتاكس از آن استفاده مي شود. در واقع استفاده از برندهاي معتبر و با كيفيت تاثير زيادي در افزايش كيفيت و نتيجه تزريق دارد. بدين صورت كه با انتخاب برند مناسب و با كيفيت، نه تنها نتيجه رضايت بخش خواهد بود، بلكه مدت زمان ماندگاري آن براي مراجعه كننده به كلينيك پوست و زيبايي نيز افزايش خواهد يافت.

به همين دليل در كلينيك پوست و مو ايران به منظور افزايش رضايت مراجعين محترم و افزايش كيفيت و مدت زمان ماندگاري از بهترين برندهاي موجود در بازار براي تزريق بوتاكس استفاده مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد برند و كيفيت تزريق بوتاكس مي توانيد از طريق تماس با متخصص پوست و مو در كلينيك ايران در اين زمينه اطلاعات مورد نظرتان را كسب نماييد.

تعداد جلسات مورد نياز براي تزريق بوتاكس چقدر است؟

همان طور كه مي دانيد هر فرد با توجه به سن، سن پوستي، مراقبت هاي مختلفي كه از پوست خود انجام داده، نوع پوست، و … داراي ميزان چين و چروك هاي مختلفي است. به همين دليل ممكن است براي برطرف شدن و كاهش يافتن ميزان چين و چروك ها به چند جلسه تزريق بوتاكس نياز باشد.

به همين دليل براي تشخيص تعداد جلسات مورد نياز براي تزريق بوتاكس بايد ابتدا متخصص پوست در كلينيك ايران معاينه شويد تا تعداد جلسات لازم به شما گفته شود. چرا كه شرايط و نوع پوست هر فرد متفاوت بوده و اثر گذاري تزريق نيز براي هر مراجعه كننده متفاوت خواهد بود.

دوز مصرفي براي تزريق بوتاكس چقدر است؟

همان طور كه مي دانيد فاكتورهاي مختلفي تعيين كننده ميزان چين و چروك فرد خواهد بود. به همين دليل دوز مصرفي براي تزريق بوتاكس نيز براي هر فرد مراجعه كننده طبق تجويز و معاينه پزشك تعيين مي گردد.

بدين صورت كه در جلسه معاينه و ويزيت، پزشك متخصص پوست به طور كامل شرايط پوست، ميزان چين و چروك ها و سن فرد را مي پرسد و بررسي مي كند. سپس ميزان دوز مصرفي براي تزريق بوتاكس را انتخاب مي كند. بديهي است هر چه ميزان و عمق چين و چروك ها بيشتر باشد، به ميزان بيشتري ژل بوتاكس نياز است تا چين و چروك ها بهبود يافته يا كاهش يابد.

نواحي تزريق كجاها هستن؟

با توجه به تاثير گذاري و عملكرد بسيار مطلوبي كه بوتاكس دارد، مي توان از آن براي رفع چين و چروك در نواحي مختلف صورت استفاده كرد. علاوه بر اين، بوتاكس را مي توان براي كاهش و از بين بردن تعريق زير بغل، كف دو دست و … نيز استفاده كرد. اما به طور كلي از جمله مهم ترين نواحي تزريق كه تاثير زيادي براي از بين بردن چين و چروك صورت نيز دارد، مي توان موارد زير را نام برد:

  1. پيشاني
  2. خط اخم
  3. گوشه ها و اطراف چشم ها

مزاياي تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس در كلينيك ايران براي چه افرادي توصيه نمي شود؟

با وجود اين كه تزريق بوتاكس تاكنون عوارض و علائم شديدي نداشته، اما انجام آن براي همه افراد پيشنهاد نمي شود. به همين دليل به طور كلي ابتدا بايد فرد توسط پزشك معالج معاينه شده و سپس روش جوانسازي مناسب به او پيشنهاد شود. بنابراين مي توان گفت تزريق بوتاكس به افراد زير پيشنهاد نمي شود:

  • مادران باردار و شيرده
  • افرادي كه سابقه بيماري هاي قلبي- عروقي دارند.
  • افرادي كه سن آن ها كم تر از ۱۸ و بالاي ۸۰ سال است.
  • مادران باردار و شيرده
  • افرادي كه در دو هفته اخير واكسن زده اند.
  • بيماراني كه مشكلات انعقاد خون دارند يا از داروهاي رقيق كننده خون استفاده مي كنند.
  • افرادي كه بدن آن ها عفونت شديد دارد.
  • بيماران مبتلا به MS

مزاياي تزريق بوتاكس در كلينيك ايران چيست؟

كلينيك ايران با سابقه چندين ساله در زمينه پوست، مو و زيبايي به منظور افزايش رضايت مراجعين و بيماران از بهترين برندها براي تزريق ژل، تزريق بوتاكس يا ساير روش هاي جوانسازي استفاده مي كند. بنابراين طبق بررسي هاي انجام شده مي توان گفت تزريق بوتاكس در اين كلينيك زيبايي داراي مزاياي زير است:

  • بوتاكس در مقايسه با روش هاي ديگر براي از بين بردن چين و چروك هزينه كم تري دارد.
  • بوتاكس يك روش غير تهاجمي است و در آن آسيبي به پوست وارد نمي شود.
  • براي تزريق آن نيازي به بيهوش كردن و حتي بي حس كردن موضع تزريق نيست.
  • بيمار زمان تزريق بوتاكس دردي را احساس نمي كند.
  • نتايج تزريق بوتاكس نهايتا تا چندين روز پس از تزريق قابل مشاهده خواهد بود.
  • مراقبت هايي كه پس از تزريق بايد انجام شود، ساده و آسان است.

مراقبت هاي بعد از بوتاكس در سعادت آباد چيست؟

به طور كلي تزريق بوتاكس جزء روش هاي درماني با اثر گذاري بلند مدت محسوب مي شود. اما براي اين كه مدت زمان ماندگاري آن افزايش يابد، لازم است كه مراقبت هايي را پس از تزريق انجام دهيد. از جمله مهم ترين مراقبت ها مي توان موارد زير را نام برد:

  1. تا ۲۴ ساعت پس از تزريق به سونا و جكوزي نرويد.
  2. حداقل تا ۵ ساعت بعد از تزريق دراز نكشيد و سر خود را به پايين خم نكنيد.
  3. تا يك روز بعد از تزريق بوتاكس آرايش نكنيد و محل تزريق را ماساژ ندهيد.
  4. روز اول پس از تزريق از عينك آفتابي استفاده كنيد تا مجبور نشويد كه اخم كنيد.
  5. حداقل تا سه روز بعد از تزريق از انجام ورزش هاي سنگين خودداري كنيد.
  6. در صورتي احساس درد مي كنيد، از مسكن استفاده كنيد.

مراقبت هاي بعد از بوتاكس

مشاوره با كلينيك زيبايي براي بوتاكس سعادت آباد

يكي از مهم ترين مواردي كه زمان تزريق بوتاكس بايد به آن توجه كرد، حساسيت هاي دارويي فرد زمان تزريق است. به همين منظور لازم است كه در كلينيك بوتاكس در سعادت آباد ابتدا توسط متخصص پوست و مو ويزيت و معاينه شويد. همچنين در صورتي كه هر گونه دارويي مصرف مي كنيد، يا حساسيت دارويي داريد به پزشك اطلاع دهيد. اين كار تاثير زيادي در افزايش كيفيت تزريق بوتاكس به صورت صحيح دارد.

نكات مهم براي انتخاب كلينيك بوتاكس سعادت آباد

امروزه استقبال براي انجام روش هاو هزينه هاي جوانسازي پوست به صورتي افزايش يافته كه ممكن است افرادي كه قصد تزريق بوتاكس دارند، براي پيدا كردن كلينيك پوست و مو با كيفيت و خوب دچار ترديد شوند. به همين دليل زمان پيدا كردن يك كلينيك معتبر براي تزريق بوتاكس در پاسداران به نكات زير دقت كنيد:

  1. تحقيق كنيد كه پزشك تجربه و مهارت كافي براي تزريق بوتاكس داشته باشد.
  2. در شبكه هاي اجتماعي پس از جستجو و دنبال كردن كلينيك پوست و مو يا نام پزشك، در مورد ميزان مهارت پزشك از طريق خواندن نظرات و بازخوردهاي مراجعين قبلي تحقيق كنيد.
  3. كلينيك پوست و مو براي تزريق بوتاكس در سعادت آباد بايد داراي تمامي مجوزهاي لازم باشد.
  4. استفاده از بوتاكس با برند معتبر و با كيفيت اهميت زيادي دارد.
  5. شناخت آناتومي صورت توسط پزشك متخصص پوست حائز اهميت است.
  6. پزشك متخصص پوست بايد از بوتاكس اصل و با كيفيتي كه به تاييد وزارت بهداشت رسيده، استفاده كند.
  7. تزريق بوتاكس به صورت عميق و زياد انجام نشود. چون باعث عدم قرينگي صورت خواهد شد.

تزريق بوتاكس در كلينيك بوتاكس سعادت آباد چگونه انجام مي شود؟

به طور كلي تزريق بوتاكس جز روش هاي بي عارضه يا كم عارضه محسوب مي شود كه مشكلي براي فرد ايجاد نمي كند. اما لازم است كه پزشك متخصص مهارت و تجربه كافي در اين زمينه داشته باشد.

علاوه بر اين، با توجه به اين كه هر فرد داراي صورتي با ويژگي ها و آناتومي خاص خود است، لازم است كه ابتدا پزشك ميزان و عمق و به ويژه نواحي كه داراي چين و چروك است را به خوبي بررسي كند. اما به طور كلي تزريق بوتاكس در كلينيك زيبايي سعادت آباد به صورت زير انجام مي شود:

  1. ابتدا فرم صورت و ميزان و نواحي داراي چين و چروك بررسي مي شود.
  2. در صورتي كه در نواحي حساس مانند چشم ها، قصد تزريق بوتاكس داشته باشيد، مقداري بي حسي موضعي در محل ماليده مي شود.
  3. پس از چند دقيقه كه بي حسي موضعي تاثير گذاشت، با استفاده از يك سوزن كوچك كه داراي ماده بوتاكس است، درون پوست تزريق مي شود.
  4. ميزان ماده بوتاكس و عمق وارد شدن سوزن آن درون پوست كاملا بستگي به ميزان چين و چروك ها و تشخيص پزشك متخصص دارد.

كلينيك بوتاكس پاسداران

تخفيف بوتاكس سعادت آباد

كلينيك تخصصي پوست و مو ايران به منظور افزايش رضايت مراجعين محترم در برخي از مناسبت هاي مختلف سال، تخفيف بوتاكس را به مراجعين ارائه مي كند. به همين منظور مي توانيد در صورتي كه قصد تزريق بوتاكس داريد، با هماهنگي قبلي و پس از انجام معاينات لازم براي تزريق بوتاكس در سعادت آباد به صورت حضوري مراجعه نماييد.


سوالات متداول تزريق بوتاكس در سعادت آباد

عوارض تزريق بوتاكس چيست؟

به طور كلي تزريق بوتاكس جزء روش هاي درماني غير تهاجمي محسوب مي شود كه خطرات جانبي ندارد. اما در موارد نادر ممكن است پس از تزريق محل ان دچار كبودي، ورم و التهاب كم شود كه سريعا از بين مي رود.

اثر تزريق بوتاكس چه زماني مشخص مي شود؟

معمولا نتيجه تزريق نهايتا پس از ۱ هفته مشخص مي شود.

آيا تزريق بوتاكس براي خط خنده موثر است؟

خير. براي رفع اين مشكل بايد فيلر تزريق شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.